sw motech bags connection trial-ql quick lock tanktas

accessoires, onderdelen, kleding of motoren of alles wat je verder nog zoekt, of hebt aan te bieden.
Plaats reactie
Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

sw motech bags connection trial-ql quick lock tanktas

Bericht door Gerkenator » 05-10-2012 00:55

verkocht

in de verkoop en slechts 1 week gebruikt, dus in absolute nieuwstaat.
de grootste quick lock tanktas van sw-motech. het is de Trial-QL met regenhoes.

dus nooit meer krassen op je tank, en ideaal voor aluminium en kunstof tanken.

heb hem 1 week meegehad naar de eifel en er paste voor een week kleding in en dan had ik de tas nog niet eens in de hoogste stand.
dus spijkerbroek, joggingbroek, 4 t-shirts, 5 paar sokken, strandschoenen, toilettas, 5 boxers shorts, reserve handschoenen, motor ehbo kit, telefoonlader.

er zit een tankring bij voor op je tank dus die hoef je niet meer los aan te schaffen ( dus compleet en ready to use )

hier een linkje van de tas op een motor ( aangezien ik geen fotos van de tas heb gemaakt....lui !! )

http://forums.pelicanparts.com/bmw-r110 ... al-ql.html

ik verkoop hem omdat ik ook een bagagerol heb en ik nogal de neiging heb om altijd te veel mee te nemen, en hier past dus ook meer troep in. zoals battarij lader, slippers, zaklamp, extra paar schoenen e.d.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Motormuis
nr 1 driver
nr 1 driver
Berichten: 24
Lid geworden op: 26-06-2012 20:20

Bericht door Motormuis » 10-10-2012 10:34

Hartelijk dank voor de mooie tanktas. hij past goed ....




Afbeelding
Mijn motto: Altijd blijven lachen

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 10-10-2012 10:56

mooi dat je er blij mee bent.

hij past idd erg mooi zo te zien, volgens mij hebben we ongeveer de zelfde vorm tank.

paste de tankring ook op je tank die er bij zat?
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Motormuis
nr 1 driver
nr 1 driver
Berichten: 24
Lid geworden op: 26-06-2012 20:20

Bericht door Motormuis » 10-10-2012 12:20

Nee, de Honda tankring is net even anders dan de Yamaha tankring.
Daar ik al de kleine tanktas van SW Motech heb (voor korte ritjes) was dit geen probleem. Er zit al een ring gemonteerd.
Ik heb enkel het hoefijzer onder de tas iets moeten verplaatsen om de lijn van mijn tank netjes te kunnen volgen. Kwestie van vier gaatjes boren en klaar was Motormuis :roll:
Mijn motto: Altijd blijven lachen

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 10-10-2012 17:10

misschien kun je die ring nog los verkopen, die zijn namelijk ook niet goedkoop.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Plaats reactie