Even voorstellen Jan

dit forum is om je even voor te stellen aan de rest.
Plaats reactie
Gast

Even voorstellen Jan

Bericht door Gast » 06-09-2012 13:24

Hallo ik ben Jan en bezit een Yamaha diversion 900 (groen )

Ben net 46 jaren, en rijd ongeveer 5 jaar motor. Mijn eerste motor was een shadow 600, deze verkocht vanwege rugklachten bij langere ritten.
Daarna een diversion 600 en nu dus de 900 vind het een heerlijke motor, maar heb verder natuurlijk ook geen ervaring met rijden op andere motoren.
Mijn wens is een Yamaha fjr 1300 en hopelijk komt die er ooit eens, kwam op deze site dankzij een toevallige ontmoeting met drie rijders van jullie groep bij Piesport ( Moezel ) Dit was op 14 augustus
Deze rijders hadden de kentekenplaathouder met daarop de site van jullie groep.

Mag zelf graag wat om " knoeien " met tyre en zelf routes maken en rijden.
Gedigitaliseerde routes zijn van harte welkom en deze bewerk ik zelf dan wel naar mijn wensen·
Zal hopelijk wel eens meegaan als er weer ergens een ritje is, helaas is op de zaterdag moeilijk wegens voetbal begeleiding bij de zoon·

Wens een ieder vele veilige kilometers
Vriendelijke groet

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 07-09-2012 01:03

hallo jan en welkom op dit forum.

het is niet echt een heel druk bezochte site, en als we gaan rijden dan zijn het altijd kleine groepjes.

piesport ben ik zelf al 2 keer geweest, en 1 keer daarvan was met een groepje van dit forum.

misschien ben je nu wel een paar anderen tegengekomen, want ikzelf ben met een kamaraad naar zwarte woud geweest dit jaar.

mijn eerste motor was een honda magna 700c v40 en heb die ook weggedaan omdat ik comfortabeler wilde zitten met mijn lengte ( 195cm )

leuk dat je dit forum gevonden hebt en hopelijk eens tot ziens tijdens een rit.

heb hier een paar leuke routes voor je, misschien kun je er wat mee.
http://fmr.forum2go.nl/gereden-routes-e ... -t355.html
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Motormuis
nr 1 driver
nr 1 driver
Berichten: 24
Lid geworden op: 26-06-2012 20:20

Bericht door Motormuis » 07-09-2012 09:12

Hay Jan. Leuk dat er een nieuw forum lid is bijgekomen.
Hoe meer ziel, hoe meer vreugd.

Om bij je volgende (motor)stap voor een FJR te gaan, kan ik je alleen maar aan bevelen. Sinds augustus 2010 heb ik alweer 32.000 fun km's met zo'n machine gereden. In mijn 32 jarige motorhistorie heb ik alweer van alles kunnen en mogen rijden, maar de FJR spant de kroon. Normaliter vervang ik om de ca. 3jaar mijn motor, maar de FJR zal voorlopig nog wel even blijven. Hij rijdt gewoon "super".

Heb je nadere ervarings info nodig, voel je dan vrij dit op het forum als vraag te posten.
Mijn motto: Altijd blijven lachen

Plaats reactie