Even voorstellen

dit forum is om je even voor te stellen aan de rest.
Plaats reactie
Gast

Even voorstellen

Bericht door Gast » 18-09-2011 19:05

Hallo,
Mijn naam is Henk ik ben 28 Jr en Ik woon in Groningen (stad). Ik ben in het bezit van een aardig snelle Kawasaki ZZR 600 uit 1990 (maar hij lijkt maar 5 jaar oud!).
Ik hou sportief rijden, er op uitgaan met mijn motor. Ik ga dan ook graag eens de grens over naar Duitsland, waar je het gas ook eens echt open kunt doen. Maar ook omdat het daar best mooi en toeristisch kan zijn en rijzen mij trekt. Ook zoek ik graag met mijn motor de leuke evenementen op zoals de motorbeurs in Utrecht. Momenteel ga ik vaak rijden wanneer het weekend is en dan vaak alleen, dit laatste vind ik jammer want ik ken geen mensen in mijn omgeving die ook van motor-rijden houden.

Het lijkt mij dan ook erg leuk om via deze weg nieuwe mensen te ontmoeten, rond mijn leeftijd, die ook een motor hebben. Het lijkt mij leuk nieuwe motor-vrienden te maken gezamenlijk te toeren en soms evenementen op te zoeken. Verder eventueel een groepje te vormen en misschien in de toekomst wat reisjes te maken met de motor b.v naar Tsjechië bijvoorbeeld tijdens vakanties of lange weekenden.

Graag hoor ik van Julie

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 19-09-2011 02:24

welkom henk en misschien als het dit jaar nog een keer mooi weer word tot ziens tijdens een ritje.


zzr is een mooie snelle motor, ik kan het weten want ik heb zelf een zzr 1100 gehad.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Plaats reactie