Hoi

dit forum is om je even voor te stellen aan de rest.
Plaats reactie
Gast

Hoi

Bericht door Gast » 19-05-2013 08:22

Ik ben Henk, 53 jaar en zo'n 20 jaar mooi weer rijder.
Mijn eerste motor was een Yanaha 125 (!) off road of zo iets. een hartstikke geinig ding, tot ik op sollicitatie ging in Wartena. Ik ging op de Yamaha en haalde op de Waldwei een topsnelheid van zo'n 105 km/u. Het was meteen de laatste keer dat ik op er op heb gereden.
Enige tijd later heb ik van een klant mijn eerste échte motor gekocht: een Honda cb750k met Vetterkuip en kofferset. Deze heb ik zo'n 8 jaar gehad.
Na enige tijd zonder motor, moest er toch weer 1 komen, het werd een Suzuki gs850 met kuip en kofferset. Deze werd opgevolgd door een Suzuki Cavalcade LX, een monster van 370 kg. zwaar. Met deze leerde ik dat je de sideshift niet moet vergeten voor het afstappen. Na mijn scheiding raakte ik wat in de war en deed de Cavalcade weg. Er kwam een suzuki 1100 gsx voor terug. Hier heb ik 2 keer op gereden. Deze verkocht ik weer snel. De volgende was een Honda Goldwing 1100. Deze moest na 1 jaar weer weg omdat er van alles aan mankeerde. Bij een motorzaak kocht ik een Honda Shadow 1100. Een hele fijne motor, maar ik verrekte na ongeveer een half uur van de pijn in mijn rug. De Shadow kon ik, met bijbetaling omruilen voor mijn huidige motor: een Yamaha 1200 Venture van 1986. Dit is zo'n beetje mijn 'motor' geschiedenis. Misschien tot ziens op een rit of meeting.

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 19-05-2013 13:41

welkom henk.

dat is een flinke motorgeschiedenis, met veel verschillende motoren.

ik heb zelf ook een jaar of 5 of 6 een gsx 1100 gehad een gsxf met elektrisch ruitje.

misschien eens tot ziens.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

JHdR
noob
Berichten: 14
Lid geworden op: 23-12-2012 12:22

Bericht door JHdR » 20-05-2013 23:00

welkom Henk :hifive
wie z'n dromen waar wil maken moet eerst wakker worden.

Plaats reactie