dit was het tochtje van 8 juni

gereden toer ritten 2008 en 2009
Gast

Bericht door Gast » 07-06-2008 21:01

Uurtje later doen dan? 13u?

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 07-06-2008 21:34

13:00 is ook goed.

is de plaats nu ook bij iedereen bekend? misschien dat er mensen mee kunnen rijden naar verzamelplaats.

en dit is mijn eerste keer dat ik iets organiseer, dus verwacht geen vreemde capriolen of een scheurdag, route is ook niet bekend nog.

suggesties zijn welkom. voor noodgevallen of hijgtelefoontjes 0654233703
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2008 22:06

Net nog even een stukje gereden en ik vertrouw mn motor niet voor een hele rit. Dacht afgelopen keer al dat ik m wat hoorde tikken en dat doet ie nu nog en bij 4000 touren trilt ie maakt ie behoorlijk herrie, niet echt een lekker geluidje.
Dus ben bang dat t m morgen niet gaat worden.... tenzij ik nu nog een oplossing op internet kan vinden.

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 07-06-2008 22:14

aah das wel jammer, olie peil e.d. is wel goed ? of hoor je de ketting klapperen,kan ook. is het alleen bij een bepaald toerengebied?

ben vanavond zelf ook blokje om geweest, had idee dat ie wat inhield bij lage toeren bij warme motor, heb er wat olie bijgegooid onderweg in drachten gekocht en nu weer perfect.

maar soms beeld ik me ook wel eens dingen in.


VOOR IEDEREEN DIE NU PAS LEEST, ALLES STAAT IN EERSTE BERICHT WAAR HOE EN WAT.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2008 22:33

Hoi,

Ik kom alleen uit Den Helder.
Opstap plek in Marum ken ik niet maar ga ik wel vinden.
Ik zou het leuk vinden om vanaf leeuwarden b.v. met mensen mee te kunnen rijden.
B.t.w. ... als ik in Marum ben moet ik waarschijnlijk ook direct tanken, ik zal proberen er op tijd te staan. Via Yvette ben ik te bereiken!

Yvette gaat het jouw lukken? :? Bel me anders nog even. Ik ben vanavond tot 12:00u 's avonds te bereiken... morgen ochtend mag ook.

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 07-06-2008 22:50

dat word waarschijnlijk achterop voor malicra, wel sneu.
de eerste die reageerde op de toertocht moet waarschijnlijk ook als eerste weer afzeggen.

@ chas
zijn nog misschien 3 motoren uit leeuwarden die meerijden, misschien dat je daar wat mee kunt regelen? of weet je een plek in de route waar we je op kunnen pikken?

dit is mijn route die ik samen met een dorpsgenoot ga rijden denk ik.

Afbeelding
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 08-06-2008 00:50

@Chas Deau: Je kan wel mee rijden...

Nog even afwachten of de anderen 13:00 uur prima vinden.
Eén wil zijn achterlicht nog fixen en anderen moeten nog bijkomen van feesten.
Wat mij betreft prima tijd.

Kunnen we hier om 12:00 uur verzamelen Cambuurplein Leeuwarden. Is denk een klein uurtje rijden vanuit Leeuwarden.

@malicra: Gaat het nog lukken? Bel je morgen wel even...

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 08-06-2008 05:29

zo nog een paar uurtjes, ben net thuis van stappen.

straks iedereen present?? ben benieuwd naar onze eerste rit, even kennismaken enzo.

iedereen weet ook waar die moet zijn nu??
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 08-06-2008 09:14

Ik zal proberen om 12:00u in leeuwarden te staan.

malicra als mijn buddy.. heb ik geen problemen mee. Ik heb er immers de motor voor.
Kun je toch nog meerijden! :wink: :D

Gast

Bericht door Gast » 08-06-2008 10:55

Ik zal zo nog even naar mn motor kijken maar ben bang dat een nachtje slapen hem niet echt beter heeft gemaakt en heb zelf geen idee wat het zou kunnen zijn. Oliepijl leek nog prima trouwens. Maar ik hou Erwin aan zn aanbod dus ik ga sowieso mee. Tot vanmiddag!

Plaats reactie