dit was het tochtje van 8 juni

gereden toer ritten 2008 en 2009
Gast

Bericht door Gast » 06-06-2008 20:53

Iemand nog suggesties waar en waarneer we zondag af kunnen spreken? Maakt voor mij verder niet zo veel uit. Als het goed is zijn er nog een paar mensen die wel mee willen uit Leeuwarden en misschien nog iemand uit Den Helder.

Tussen Marum en Leek zit een tankstation, misschien wel een makkelijk punt. Of elkaar ophalen, via N355 van Leeuwarden naar Groningen kan bijna iedereen makkelijk aansluiten. Iemand anders nog ideeen?

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 07-06-2008 05:11

wat is een goede tijd om te gaan toeren, niet te vroeg natuurlijk, want ik lig 'sochtends pas 05:30 op bed haha.

tussen marum en leek bedoel je die ene aan die rotonde? vlakbij de kruisweg?

en we moeten wel even weten hoeveel mensen er totaal meegaan, is ook zonde als we weggaan en er zijn nog een paar onderweg.

ik zou eventueel wel via burum kunnen rijden.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2008 09:58

ik vind tussen Marum en Leek bij het tankstation ook wel een goed idee. welk tankstation is dat.

ik dacht dat 12 uur wel een mooie tijd is om daar af te spreken.

Maar Gerke als jij dat te vroeg vindt kan het altijd later natuurlijk haha.

ik kom alleen

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 07-06-2008 12:14

nee hoor is niet te vroeg, ik heb maar weinig slaap nodig.

ik ben een nacht mens zonder ochtendhumeur haha.

ik ga nu ook even motorrijden, en kijk dan misschien meteen wel even naar een geschikte en makkelijke plek om af te spreken.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2008 12:44

Hoi.. ik ben die uit Den Helder.
Lijkt me leuk om mee te rijden..:D
Friesland en Groningen rij ik niet zo vaak en ben er dus ook niet bekend.
Eventueel weet ik nog misschien nog wel iemand.. die mee wil.. is er een restrictie
op groep grote?

Laat maar weten... ik kijk hier even mee.

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 07-06-2008 12:50

tot nu toe zitten we geloof ik op 5 of 6 mensen die zichh opgegeven hebben via dit forum, met jou erbij dus 6 of 7 weet het precieze aantal nog niet.

een veel te grote groep is misschien beetje onoverzichtelijk, vooral omdat de meesten elkaar niet goed kennen,en we elkaars rijstijl nog niet kennen.

maar zo groot is de groep nog niet, vind wel aardig gaan tot nu toe had ik niet verwacht.

top.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 07-06-2008 12:52

en wie heeft er eigenlijk allemaal gestemd, zie dat er ook iemand op zaterdag ( vandaag ) gestemd heeft.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2008 16:38

ik heb gestemd voor de zondag

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 07-06-2008 18:15

als iedereen het goed vind, dan lijkt me de optie die malicra hier gaf wel een goede verzamelplaats.

het betreft een ESSO station aan de A7 als je vanaf drachten naar groningen rijd afslag marum voorbij en dan ongeveer 5 km voor leek.

is zondag 8 juni 13:00 uur goed? , mag ook eerder of later.

ESSO MIENSCHEER
RIJKSWEG 43
9363 ZA MARUM
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2008 19:25

ik vind het goed en 12 uur is voor mij een mooie tijd

Plaats reactie