dit was het tochtje van 8 juni

gereden toer ritten 2008 en 2009
Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

dit was het tochtje van 8 juni

Bericht door Gerkenator » 14-04-2008 20:16

nu we een eerste "leuke" rit gemaakt hebben met dit forum zondag 8 juni, misschien zijn er mensen die dat wel weer willen doen.

ik maak wel een nieuw topic
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gast

toer/race ritje

Bericht door Gast » 17-04-2008 22:12

ja lijkt me leuk idee Gerke moet echter eerst m'n motorfietsje weer inmekaar zetten.
Als't goed is zijn de carburateurs morgen klaar(ultrasoon gereinigd),ben benieuwd of het stotteren in de lage toeren nu verleden tijd is.

groetjes,W.

Gast

Bericht door Gast » 01-06-2008 20:01

Lijkt me leuk om eens te gaan touren. Ik heb nu zelf vakantie dus moet wel lukken om een datum te prikken denk ik. Volgende week zondag (8e) kan ik iig. Het weekend erna moet denk ik ook wel lukken.

Groetjes Yvette

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 01-06-2008 22:20

nou cool dat er iemand reageerd, nou yvette als alles goed gaat dan gaat het wel door op de 8ste ik ga dan ook in ieder geval. heb nog geen route uitgestippeld, ik doe alles gewoon op de bonnefooi.

zou ook mooi zijn als er nog iemand op die mail reageerd, heb hem iedereen gestuurd.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 01-06-2008 23:16

Dat mailtje was idd wel zo handig want zo vaak kijk ik nog niet op het forum. Zou leuk zijn als er nog een paar reageren.

Gast

Bericht door Gast » 02-06-2008 21:19

he iedereen

volgende week zondag vind ik ook een goed idee. lijkt me leuk, maar waren spreken we af dan?


groetjes
Onno

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 02-06-2008 23:54

dat weet ik nog niet, misschien handig om dat een beetje centraal te doen, zodat we allemaal ongeveer even ver moeten rijden?
of elkaar oppikken tijdens de rit?

en ja tot nu toe zijn we maar met z,n 3en, maar gaat nog iemand mee denk ik dus 4 totaal nu al.

ik woon zelf 5 km van dokkum af en 20 km van leeuwarden.

iemand suggesties?
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 03-06-2008 00:22

Marum of Leek ofzo liggen dacht ik wel redelijk in het midden als er geen mensen uit andere uithoeken bij komen ten minste...

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 03-06-2008 00:26

marum of leek is idd wel redelijk tussenin, en ook nog wel een mooie omgeving,

alhoewel ik daar niet zo heel erg bekend ben, want heb wel de neiging dat ik overal verdwaal, ja zelfs met tom tom haha.


mocht het doorgaan ( wat mij betreft wel ) dan moet we eind van de week maar eens een tijd en plaats afspreken.

plaats maakt mij eigenlijk niet veel uit, paar km meer of minder rijden maakt dan ook weinig uit denk ik.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2008 08:25

ja is goed dan zien we eind van de week wel waar we afspreken en hoe laat.

Plaats reactie