1e Toertocht 2009 | Drenthe Groningen, start Assen | 136km

gereden toer ritten 2008 en 2009
Gast

motor rit

Bericht door Gast » 26-04-2009 07:15

oke de rit gaat DOOR.......dan stap ik tegen 9.15 uur op de motor en ben ik tussen 10.30 uur en 11.00 uur daar............

bij calamiteiten ??? sms me op 0655801756

René
moderator
moderator
Berichten: 405
Lid geworden op: 04-09-2008 20:51

Bericht door René » 26-04-2009 09:08

Super Lody :!:
We zien je in Assen.
Als je het nog ziet: mijn nummer is 06-461724xx
Afbeelding Afbeelding

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 26-04-2009 10:00

wij komen ook, ik ben nu bij eelco op de pc thuis, hij moet even goed wakker worden ( 3 uur slaap vanacht he ) maar dan rijden we die kant ook op
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

René
moderator
moderator
Berichten: 405
Lid geworden op: 04-09-2008 20:51

Bericht door René » 26-04-2009 19:00

Zo weer thuis.
Als deze rit een voorbode was voor wat in dit seizoen komen gaat zitten we helemaal goed :D
We hebben fantastisch weer gehad, de omgeving waardoor we reden was mooi en de bochten :!: heerlijk om te nemen. De lunch was goed, het pannenkoekje voor Gerke was voor zo'n grote kerel natuurlijk niet voldoende, maar de smaak van het alles was goed.
Ook zijn we wederom natuurlijk van voren geflitst (wordt traditie).
Kortom, dit was een perfecte opening van het seizoen.
Voor diegenen die niet mee waren, jullie hebben (weer) een mooie rit gemist.
Op naar de volgende rit :!:
Afbeelding Afbeelding

Gast

motorrit

Bericht door Gast » 26-04-2009 20:28

ik sluit me helemaal bij Rene aan ............hele mooi rit.....

maaaarrrrrrrrr.........ik heb in de file gestaan en wel een file van motor fietsen .............ze waren kennelijk net klaar met de TT.......JESUS wat een motoren..........die file loste pas bij Zwolle op!!!

doet nix af aan de mooie rit en natuurlijk het weer ...........toppie!!!

grtjes.....Lody

Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

Bericht door Gerkenator » 27-04-2009 01:01

rit was superduper, het weer was super, en groepje was super, komt ook omdat ik erbij was, dan is het altijd super hahaha.

nou nu genoeg gesupert.

zo'n rit kan dus wel weer es. alleen dan wil ik wel een grotere of dikkere pannekoek.

volgende keer hopelijk wat meer rijders erbij, en hopelijk ook eens wat nieuwe gezichten, zijn namelijk ook nieuwe leden bijgekomen laatste tijd.

in de file gestaan lody???
wij hebben onze terugweg weinig motorrijders gezien, wel een paar natuurlijk.

omdat ik onderweg een dun pannekoekje heb gehad, zijn we even gestopt in drachtenbij shoarmazaak, en daar heb ik even gepraat met een leuke motorrijdster op een fazer, misschien weer een lid erbij? heb het haar jammer genoeg niet gevraagd of aangeboden. had wel even gemoeten natuurlijk.

Afbeelding
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Plaats reactie