Ik kan het alleen zeggen van de meest actieve rijders, de mensen die vaak mee gaan rijden met de club. Dan varieert de cc inhoud van 750-1100cc. Er rijden soms ook wel lichtere en nog zwaardere motoren mee en dat is nooit een probleem.kawaroffeltje schreef:vraag mij trouwens wel eens af wat de gemiddelde cc waarden zijn van deze club.
heb het idee dat de zwaardere motoren het meest vertegenwoordigt worden
nog steeds in de lappenmand
-
- moderator
- Berichten: 405
- Lid geworden op: 04-09-2008 20:51
-
- nr 1 driver
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 11-08-2009 11:53
-
- Site Admin Beheerder
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 13-01-2008 17:18
-
- nr 1 driver
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 07-02-2010 16:30
het ging allemaal heel snel de vorige week.
de oude kawa werd vrij snel verkocht, men kwam ,men zag, en men nam direct mee.
zaterdag de nieuwe opgehaald en ik moet zeggen qua rijpositie is het stukken beter (al was het kawa blokje toch net even soepeler in een bepaald gebied)
dus zaterdag nog even om nieuwe spiegels en wat forté benzine toevoeging geweest zodat ik zondag een rit kon maken.
en dat ging prima
so i am happy
en dit is hem
de twee bougies zagen er zo uit na de rit van een 120 km.
zette de motor uit met de noodstop schakelaar
voor wie er verstand van heeft, hoe lijkt dit?
de oude kawa werd vrij snel verkocht, men kwam ,men zag, en men nam direct mee.
zaterdag de nieuwe opgehaald en ik moet zeggen qua rijpositie is het stukken beter (al was het kawa blokje toch net even soepeler in een bepaald gebied)
dus zaterdag nog even om nieuwe spiegels en wat forté benzine toevoeging geweest zodat ik zondag een rit kon maken.
en dat ging prima
so i am happy
en dit is hem
de twee bougies zagen er zo uit na de rit van een 120 km.
zette de motor uit met de noodstop schakelaar
voor wie er verstand van heeft, hoe lijkt dit?
-
- nr 1 driver
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 07-02-2010 16:30
grootste probleem is dat hij moeite heeft met accelereren vanuit lager toerental.
als ik rond de 3000 toeren optrek dan houd hij in tot ongeveer 4500/5000 en dan gaat hij los.
voor wie het middeltje nog niet kent , maar ik heb forté moto power 1
http://www.forte-nwe.com/NL/Forte+produ ... wer+I.html
in de benzine tank gemixed met benzine in de hoop dat dit wat zou oplossen.
gaat wel iets beter maar nog niet helemaal dus ga nu de reparatie methode gebruiken.
in plaats van een tankvol deze vloeistof met een halve tot een liter mengen en die via een losse tank naar de carb laten lopen.
dus eerst maak ik de carb leeg, vul hem dan met de nieuwe mix, laat hem even lopen en laat hem dan een paar uur staan zodat de boel inweken kan.
daarna weer draaien laten en zien of het dan geholpen heeft.
de motorzaak waar ik hem gekocht heb wil nog wel proberen hem beter af te stellen maar als de carb niet schoon is is dat ook maar half werk.
de carb er uit halen is eigenlijk een winter klusje
als ik rond de 3000 toeren optrek dan houd hij in tot ongeveer 4500/5000 en dan gaat hij los.
voor wie het middeltje nog niet kent , maar ik heb forté moto power 1
http://www.forte-nwe.com/NL/Forte+produ ... wer+I.html
in de benzine tank gemixed met benzine in de hoop dat dit wat zou oplossen.
gaat wel iets beter maar nog niet helemaal dus ga nu de reparatie methode gebruiken.
in plaats van een tankvol deze vloeistof met een halve tot een liter mengen en die via een losse tank naar de carb laten lopen.
dus eerst maak ik de carb leeg, vul hem dan met de nieuwe mix, laat hem even lopen en laat hem dan een paar uur staan zodat de boel inweken kan.
daarna weer draaien laten en zien of het dan geholpen heeft.
de motorzaak waar ik hem gekocht heb wil nog wel proberen hem beter af te stellen maar als de carb niet schoon is is dat ook maar half werk.
de carb er uit halen is eigenlijk een winter klusje
-
- nr 1 driver
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 07-02-2010 16:30
het lijkt erop dat het begint te werken.
gisteren nog een 120 km gereden en het werd langzaam aan beter.
toch was ik niet tevreden.
vandaag naar een motorzaak geweest om te vragen wat het kosten zou om de carb schoon te maken en opnieuw af te stellen.
zou hem brengen en merk dat het probleem bijna weg is.
dus maar even doorrijden om te zeggen dat het niet meer hoefde.
toen zag de monteur dat mijn achterband niet meer genoeg profiel had op sommige plekken.
dus maar een nieuwe achterband erop, is dat tenminste ook weer klaar
gisteren nog een 120 km gereden en het werd langzaam aan beter.
toch was ik niet tevreden.
vandaag naar een motorzaak geweest om te vragen wat het kosten zou om de carb schoon te maken en opnieuw af te stellen.
zou hem brengen en merk dat het probleem bijna weg is.
dus maar even doorrijden om te zeggen dat het niet meer hoefde.
toen zag de monteur dat mijn achterband niet meer genoeg profiel had op sommige plekken.
dus maar een nieuwe achterband erop, is dat tenminste ook weer klaar