nog steeds in de lappenmand
-
- nr 1 driver
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 07-02-2010 16:30
nog steeds in de lappenmand
ondanks het mooie weer is er voor mij op dit moment nog geen mogelijkheid te rijden.
de kawa zit in de lappenmand.
de carburateur had nieuwe vacuüm rubbers nodig en die zijn uit duitsland besteld
zo zagen ze eruit
hier zitten de nieuwe al op de 'pistons'
de dekseltjes waren stevig verroest en heb ze behandelt met hammerite
de kawa zit in de lappenmand.
de carburateur had nieuwe vacuüm rubbers nodig en die zijn uit duitsland besteld
zo zagen ze eruit
hier zitten de nieuwe al op de 'pistons'
de dekseltjes waren stevig verroest en heb ze behandelt met hammerite
-
- nr 1 driver
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 07-02-2010 16:30
de bovenkant van de tank was niet fraai.
men had er vroeger wat opgeplakt (leren tasje), dit er weer afgehaald en wat bijgeverfd..
dus dacht in een helder moment dat dit ook wel met hammerite kon.
jammer dan, bleek niet bestand tegen benzine (na een mail met de fabrikant/importeur)
er zaten ook wat blaasje op de boven kant en ik probeerde die eraf tehalen.
shit happens, het bleek net plakfolie en trok hele vellen clearcoat van de tank.
nu hoeft het van mij niet super perfect , maar dit was ook niks
dus drie kleuren motip/colorworks metallic lak en freehand werk zit ik nu op dit moment met dit resultaat
en zo zag het origineel eruit
maar motip waarschuwde mij dat hun normale blanke acryl lak niet echt bestendig is tegen benzine.
als het erop viel moest je het direct wegvegen.
en laten we wel zijn, daar sta je ergens bij een pomp en niks bij je om te vegen, dus dat word niks.
maar men had ook een 2Komponenten lak in spuitbus.
dus dit weekend daarmee bezig geweest.
gelukkig heb ik een 3M dampfilter masker en die was wel nodig.
tjonge wat stinkt dat spul, maar het werkt wel goed.
foto's van het resultaat doe ik later vandaag denk ik als he zonnetje wat meewerken wil
men had er vroeger wat opgeplakt (leren tasje), dit er weer afgehaald en wat bijgeverfd..
dus dacht in een helder moment dat dit ook wel met hammerite kon.
jammer dan, bleek niet bestand tegen benzine (na een mail met de fabrikant/importeur)
er zaten ook wat blaasje op de boven kant en ik probeerde die eraf tehalen.
shit happens, het bleek net plakfolie en trok hele vellen clearcoat van de tank.
nu hoeft het van mij niet super perfect , maar dit was ook niks
dus drie kleuren motip/colorworks metallic lak en freehand werk zit ik nu op dit moment met dit resultaat
en zo zag het origineel eruit
maar motip waarschuwde mij dat hun normale blanke acryl lak niet echt bestendig is tegen benzine.
als het erop viel moest je het direct wegvegen.
en laten we wel zijn, daar sta je ergens bij een pomp en niks bij je om te vegen, dus dat word niks.
maar men had ook een 2Komponenten lak in spuitbus.
dus dit weekend daarmee bezig geweest.
gelukkig heb ik een 3M dampfilter masker en die was wel nodig.
tjonge wat stinkt dat spul, maar het werkt wel goed.
foto's van het resultaat doe ik later vandaag denk ik als he zonnetje wat meewerken wil
-
- nr 1 driver
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 07-02-2010 16:30
-
- nr 1 driver
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 07-02-2010 16:30
hallo René.René schreef:Ziet er netjes uit zeg! Komen er nog Kawa merk stickers op?
Zo ja, het is mooi om de stickers te plakken en daarna de gehele tank nog maals met blanke lak te spuiten zodat de stickers onder de lak komen.
heb de originele metalen naam plaatjes nog dus die komen er weer op.
de ltd logo's waren afgeplakt en zijn zoals origineel.
-
- nr 1 driver
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 07-02-2010 16:30
ben er ook erg blij mee.Joeye schreef:Mooi gelukt hoor
zitten een par 'lopers' in maar daar kan ik mee leven.
kan de motorfiets niet eerder proberen met de nieuwe diafragma's dan wanner de tank er weer op zit met benzine (minimaal 1 week uitharden) omdat ook de benzine kraan een vacuüm type is.
(en dan maar hopen dat hij het weer doet)
-
- nr 1 driver
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 07-02-2010 16:30
-
- nr 1 driver
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 07-02-2010 16:30
alles is dan toch in orde gekomen en de nieuwe diafragma's in de carburateurs doen hun werk goed.
ben er ook achter waarom hij zo'n groot geluid heeft, toch lekke uitlaten
vind de paintjob knap geslaagd voor een amateur en het is een leuk totaal plaatje geworden.
jammer genoeg moet hij toch weg omdat ik na een kilometer of 30 al kramp krijg.
ik zit te diep en daarom maken mijn benen scherpe hoeken.
dus maar op marktplaats gezet en afwachten wat het word.
verder geen woorden maar plaatjes.
was al even wezen kijken naar kawa kle500, ook een twin met een blok uit een er5.
mooie hoge zit, voor mijn gevoel veel power, had een carbon uitlaat en heftig geluid.
was best wel enthousiast totdat ik op de oude ltd stapte.
en laat nu die ltd qua blok veel smoother zijn.
eigenlijk best jammer dat hij weg moet maar de volgende word denk ik weer een twin en wel een honda nighthawk
heb erop gereden, echte twin en hogere zit, nu nog een goede vinden voor een juiste prijs
ben er ook achter waarom hij zo'n groot geluid heeft, toch lekke uitlaten
vind de paintjob knap geslaagd voor een amateur en het is een leuk totaal plaatje geworden.
jammer genoeg moet hij toch weg omdat ik na een kilometer of 30 al kramp krijg.
ik zit te diep en daarom maken mijn benen scherpe hoeken.
dus maar op marktplaats gezet en afwachten wat het word.
verder geen woorden maar plaatjes.
was al even wezen kijken naar kawa kle500, ook een twin met een blok uit een er5.
mooie hoge zit, voor mijn gevoel veel power, had een carbon uitlaat en heftig geluid.
was best wel enthousiast totdat ik op de oude ltd stapte.
en laat nu die ltd qua blok veel smoother zijn.
eigenlijk best jammer dat hij weg moet maar de volgende word denk ik weer een twin en wel een honda nighthawk
heb erop gereden, echte twin en hogere zit, nu nog een goede vinden voor een juiste prijs
-
- nr 1 driver
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 07-02-2010 16:30
de kogel is door de kerk zogezegd.
heb toch voor een nighthawk gekozen en die ziet er ongeveer zo uit
begin volgende maand kan ik hem ophalen dus nog even op de ltd verder tuffen .
vraag mij trouwens wel eens af wat de gemiddelde cc waarden zijn van deze club.
heb het idee dat de zwaardere motoren het meest vertegenwoordigt worden
heb toch voor een nighthawk gekozen en die ziet er ongeveer zo uit
begin volgende maand kan ik hem ophalen dus nog even op de ltd verder tuffen .
vraag mij trouwens wel eens af wat de gemiddelde cc waarden zijn van deze club.
heb het idee dat de zwaardere motoren het meest vertegenwoordigt worden