halogeen upgrade

problemen met je bike of ben je er mee aan het klusse?
Plaats reactie
Gerkenator
Site Admin Beheerder
Site Admin Beheerder
Berichten: 584
Lid geworden op: 13-01-2008 17:18

halogeen upgrade

Bericht door Gerkenator » 22-11-2009 20:33

voor mensen die in deze donkere en regenachtige dagen ook motor ( of auto ) rijden

osram night breaker
volgens specificaties 90% meer licht, 35 meter langere bundel en 10% witter dan standaard verlichting.


te koop op osram site, wel duur daar, of op ebay en marktplaats gemiddeld 20 euro per set H4

ik heb gekocht bij shell station 17,95 per stuk dus 35,90 per set ( ga volgende keer dus echt wel via internet bestellen ) misschien dan H3 mislamppitten

meteen ter plaatse monteren IN DE AUTO ( heb op motor xenon 8000k ) en proberen, nou ik was verrast, wat een verbetering, in mijn geval dus echt wel 90% meer licht. bomen strepen en borden veeel beter verlicht en veel eerder. nu zijn binnendoor weggetjes een stuk minder spannend.

ook veel witter zonder een irriterend blauw of geel erin. dus ze staan erg origineel en bepaald niet sjonnie.

ik had in mijn linker koplamp een osram bilux H4 G 64193 L
en in mijn rechter koplamp een philips H4 12342/LL

die er allebeide erg lang in gezeten hebben volgens mij ( stoffig en verkleurd/verbleekt )

ik heb nu de osram night breaker bilux H4 64193nbr-01b 472nbr

wilde jullie deze verbetering niet onthouden voor als er mensen zijn die ook beter licht willen maar geen xenon willen aanschaffen ivm leeftijd motor of smaak of wetgeving of bevestiging

ik heb nergens belangen in of aandelen, dit is puur mijn ervaring

ga binnenkort een voor en een na foto maken
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Plaats reactie