onderhoud zzr1100
-
- Site Admin Beheerder
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 13-01-2008 17:18
de oude sensor bleek stuk te zijn, dus ja dan krijg je hem natuurlijk nooit werkend.
ik heb hem omgeruild voor een ander setje en nu werkt het wel goed.wel 10 bar ipv 5 bar.
is wel een 10 bar setje dus een grotere schaalverdeling, maar niet echt storend. 5 bar schaalverdeling is wel mooier.
heb een lange rit gemaakt en goed gekeken hoe hij werkte met koude motor heeft hij iets meer druk dan met warme motor.
warme motor heeft hij gemiddeld 2 bar en rij ik wat sneller dan 3 bar, geef ik gas bij acceleratie dan gaat hij max naar 8 bar en zakt dan geleidelijk weer af naar normale waardes.
dus dat is allemaal wel goed denk ik, toen ik olie peilde stond hij halverwege kijkglas dus tussen max en min in, toen ik bijvulde tot iets over max toen had hij ook iets hogere druk.
heb nu ook banden besteld 150euro ex verzendkosten voor mijn zzr
metzeler roadtec z6
mocht iemand ook goedkope banden willen hebben? dan is hier een link naar die site van de banden die ik heb besteld.
kijk bij aanbiedingen voor setjes en in webwinkel
http://sportmotorbanden.nl/
ik heb hem omgeruild voor een ander setje en nu werkt het wel goed.wel 10 bar ipv 5 bar.
is wel een 10 bar setje dus een grotere schaalverdeling, maar niet echt storend. 5 bar schaalverdeling is wel mooier.
heb een lange rit gemaakt en goed gekeken hoe hij werkte met koude motor heeft hij iets meer druk dan met warme motor.
warme motor heeft hij gemiddeld 2 bar en rij ik wat sneller dan 3 bar, geef ik gas bij acceleratie dan gaat hij max naar 8 bar en zakt dan geleidelijk weer af naar normale waardes.
dus dat is allemaal wel goed denk ik, toen ik olie peilde stond hij halverwege kijkglas dus tussen max en min in, toen ik bijvulde tot iets over max toen had hij ook iets hogere druk.
heb nu ook banden besteld 150euro ex verzendkosten voor mijn zzr
metzeler roadtec z6
mocht iemand ook goedkope banden willen hebben? dan is hier een link naar die site van de banden die ik heb besteld.
kijk bij aanbiedingen voor setjes en in webwinkel
http://sportmotorbanden.nl/
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
-
- Site Admin Beheerder
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 13-01-2008 17:18
zo daar waren mijn bandjes ook al.
vrijdag avond 1 mei besteld en nu vandaag maandag 4 mei in huis
17kg moest 232 euro betalen inclusief verzenden en btw.
meest linker band is trouwens voor eelco een dunlop sportmax d208
vrijdag avond 1 mei besteld en nu vandaag maandag 4 mei in huis
17kg moest 232 euro betalen inclusief verzenden en btw.
meest linker band is trouwens voor eelco een dunlop sportmax d208
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
-
- Site Admin Beheerder
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 13-01-2008 17:18
-
- Site Admin Beheerder
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 13-01-2008 17:18
ben zelf ook aardig bijzonder, dus klopt wel ja haha.René schreef:Op een zijspan worden autobanden gemonteerd. Blijf jij dus een bijzondere motor hebben...Gerkenator schreef:zijspan he
die linker heb ik voor eelco besteld een dunlop sportmax d208 en ik heb die 2 rechter bandjes metzeler roadtec z6
viel me wel op dat die dunlop een spitsere vorm heeft, en rubber heeft ook iets andere kleur.
is denk ik ook wat zachter en sportiever dan de metzeler, even afwachten hoe ze rijden, maar zal vast wel goed zijn, en ik heb straks nieuwe banden voor ons eifel avontuur.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
-
- Site Admin Beheerder
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 13-01-2008 17:18
-
- Site Admin Beheerder
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 13-01-2008 17:18
vandaag mijn auto navigatie op de motor bevestigd.
een mio C510E met europa dus. kabeltje gelegd vanaf de accu met een zekering ertussen. is zelfde kabeltje waar ook de accu druppellader op kan.
kabeltje even doortrekken naar het stuur en een paar tieribs en klaar, was nog niet eens zo;n grote put. en alles werkt.
heb een draadeind door mijn gat van het stuur gedaan met aan weerszijden een platte dop, en daarbovenop dus de originele aangepaste navigatie houder.
wat wel een grote klus was, ben er 3 uur mee bezig geweest, dat was xenon inbouwen.
ik heb mijn starter uit mijn auto gehaald en die in de motor gelegd ( ligt los in de kuip tegen luchtfilter aan ) met tyrabs
een H4 high low pit gehaald ( dus dim xenon en groot licht halogeen ) van welldone.
de hel was dat dat blikje veel dikker is dan de standaard H4 pit, hier zit nog een kunstof verdikking op dus was heel lastig om de pit vast te krijgen met het stangetje-veertje die moet namelijk achter een pietluttig haakje sluiten, wilde eerst de hele koplamp eruit halen, maar na wat kijken en proberen kwam ik erachter dat ik dan de hele topkuip ook moest slopen.
dus maar weer verder geprobeerd met dat stangetje op de pit te krijgen, is op laatst wel gelukt, en toen ik sleutel omdraaide ging meteen mijn xenon branden moooooiiiii.
en hij staat ook meteen goed gericht.
ook heb ik opnieuw mijn oliedruk meter van vdo weer gemaakt, na een week gewerkt te hebben, deed hij het opeens niet meer, ik had nu toch kuipruitje eraf en cockpit los dus meteen maar even kijken, en ja hoor massa draadje was los.
dus die doet het nu ook weer.
maak misschien morgen even foto's van de xenon en van de navigatie beugel.
nu eerst een biertje drinken.
een mio C510E met europa dus. kabeltje gelegd vanaf de accu met een zekering ertussen. is zelfde kabeltje waar ook de accu druppellader op kan.
kabeltje even doortrekken naar het stuur en een paar tieribs en klaar, was nog niet eens zo;n grote put. en alles werkt.
heb een draadeind door mijn gat van het stuur gedaan met aan weerszijden een platte dop, en daarbovenop dus de originele aangepaste navigatie houder.
wat wel een grote klus was, ben er 3 uur mee bezig geweest, dat was xenon inbouwen.
ik heb mijn starter uit mijn auto gehaald en die in de motor gelegd ( ligt los in de kuip tegen luchtfilter aan ) met tyrabs
een H4 high low pit gehaald ( dus dim xenon en groot licht halogeen ) van welldone.
de hel was dat dat blikje veel dikker is dan de standaard H4 pit, hier zit nog een kunstof verdikking op dus was heel lastig om de pit vast te krijgen met het stangetje-veertje die moet namelijk achter een pietluttig haakje sluiten, wilde eerst de hele koplamp eruit halen, maar na wat kijken en proberen kwam ik erachter dat ik dan de hele topkuip ook moest slopen.
dus maar weer verder geprobeerd met dat stangetje op de pit te krijgen, is op laatst wel gelukt, en toen ik sleutel omdraaide ging meteen mijn xenon branden moooooiiiii.
en hij staat ook meteen goed gericht.
ook heb ik opnieuw mijn oliedruk meter van vdo weer gemaakt, na een week gewerkt te hebben, deed hij het opeens niet meer, ik had nu toch kuipruitje eraf en cockpit los dus meteen maar even kijken, en ja hoor massa draadje was los.
dus die doet het nu ook weer.
maak misschien morgen even foto's van de xenon en van de navigatie beugel.
nu eerst een biertje drinken.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
-
- Site Admin Beheerder
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 13-01-2008 17:18